¡Advertencia!
Este tema no ha tenido respuestas en más de un mes. Recuerda que si deseas añadir una nueva debes cumplir con las normas de la web.
Días atrás, Rosa Díez, nunha entrevista para o canal de televisión 'CCN+' dixo que Zapatero era un 'galego' pero no 'sentido máis pexorativo da palabra', polo que dá ao resultado de que usou a palabra 'galego' para chamarlle idiota, tonto ou un sinónimo semellante.

Touriño pasou dela ao igual que Rajoy, pero Zapatero dixo que non era galego, pero sintiríase moi orgulloso de selo.

Que pensas ti disto?

Eu penso que se xa era odiada por nós, agora con este comentario tan ofensivo o será aínda máis se cabe.
Carayo

Carayo

Manda carallo... É con ll!

Manda carallo... É con ll!

fabada.

fabada.

Semella que hai pouco galego...
Creo entender que qué pensamos de que la señora esta haya llamado al señor este gallego. ¿Correcto?

Creo entender que qué pensamos de que la señora esta haya llamado al señor este gallego. ¿Correcto?

Correcto, meu. Ó menos intentade falar galego, grazas.
Creo que este é un incompente muller. Les persebeiros xD Carallo!

¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻

Creo que este é un incompente muller. Les persebeiros xD Carallo!

Creo que esta é unha incompetente muller. Os percebeiros xD Carallo!*

Non está mal, pero a 'gheada' e o 'seseo' só son na fala, non na escrita.

E estou dacordo, é moi incompetente e parba.
¿Qué é eso de 'gheada'? ¿Un Pokémon?
Á muller esa fáltalle unha fervedura xDD

A min pasaronme un evento polo tuenti e deronme gañas de matala xDD

Buff e que se a vexo pola rua arrincolle os pelos da cabeza....

Aquí o video

Rosa Díez e os galegos

Non só Rosa Diez fala dos galegos se non tamen o director do ABC

O Director do ABC e os galegos

Espero que vos servíra de algo a ver se vos enterades do que falamos xD
A ela lle diría que é un pouquiño rara porque no sentido de insultar a zapatero dicíndolle galego que é parte de España e por suposto de Europa.
POLBO JEJEJEJEJEJEEJEEJEJE

POLBO JEJEJEJEJEJEEJEEJEJE

Creo que é polbo (esque fágome rollos porque moitas palabras con v en castelán, en galego son con b e viceversa) que significa 'pulpo'.