¡Advertencia!
Este tema no ha tenido respuestas en más de un mes. Recuerda que si deseas añadir una nueva debes cumplir con las normas de la web.
Faig aquest tema perquè la gent que parli i entengui el català ho faci aquí.
Vinga, animeu-vos a postejar, que se que hi han molts catalans al fòrum.
:roto2:
Per trencar el gel, podem començar dient de quina part som:
Jo soc de Barcelona, més concretament de Santa Coloma.
Vinga, animeu-vos a postejar, que se que hi han molts catalans al fòrum.
Per trencar el gel, podem començar dient de quina part som:
Jo soc de Barcelona, més concretament de Santa Coloma.
¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
¿Santa Coloma de Gramanet? Que LOL, jo soc de Badalona, més concretament del sud.
Si, de Santa Coloma de Gramenet.
Perquè que Lol?
:S
Perquè que Lol?
¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
Hola! Jo sóc de Barcelona, o més bé de L'Hospitalet de Llobregat (caca, ho sé u.u')
Si, de Santa Coloma de Gramenet.
Perquè que Lol?
Perqué mai m'havia trobat amb algú que estés a prop de la meva localitat.
Doncs ara que ho dius es veritat, no m'havia fixat, però practicament estem al costat.
Yo també soc de barcelona, mes aviat de Vilassar de Mar, al maresme
I jo de Castelló, pero el valencià es millor.
Adeu xatos :-*
Bromes fora xdddd.
Es el mateix :l
Adeu xatos :-*
Bromes fora xdddd.
Es el mateix :l
Doncs jo sóc d'Aragó i no sé gairebé català .. i aqui em tens;)
Jo de Sant Pol de Mar, us sona?
A mi si em sona, encara que no sabria dirte gaire bé on es troba.
I ja que estem al tema de català xD algú veu el programa "OIK mentns"? és de TV3 i el fan em sembla que dimarts o dimecres a la nit, us el recomano!
També ha començat un que està força bé al K3, es diu 'Tags' i va una mica de tot, aquest el fan els migdies de dilluns a divendres des d'aquest mateix dilluns. També us el recomano xD http://www.tags.cat
També ha començat un que està força bé al K3, es diu 'Tags' i va una mica de tot, aquest el fan els migdies de dilluns a divendres des d'aquest mateix dilluns. També us el recomano xD http://www.tags.cat
Eu son de Bilbao, a penas se catalán e entendo fácilmente cando mo falan a min.
(fijo que está mal, porque es de traductor, pero bueno xdd. también me animaría a hacer uno de euskera, pero sólo estoy yo activo que sepa hablarlo, así que no creo que lo haga).
(fijo que está mal, porque es de traductor, pero bueno xdd. también me animaría a hacer uno de euskera, pero sólo estoy yo activo que sepa hablarlo, así que no creo que lo haga).
Eu son de Bilbao, a penas se catalán e entendo fácilmente cando mo falan a min.
Dylan, eso de catalán no tiene nada, para mi que es gallego o portugués.
xD
I ja que estem al tema de català xD algú veu el programa "OIK mentns"? és de TV3 i el fan em sembla que dimarts o dimecres a la nit, us el recomano!
L' OIK mentns si que el veig a vegades, está força bé. L' altre no l'he vist mai, però ja que el recomanés, el miraré un dia d'aquests.
Pues como no aprenda catalán, no puedo participar en este post
Dylan, eso de catalán no tiene nada, para mi que es gallego o portugués.
xD
AY DIOS! QUE LE HE DADO AL GALLEGO! xDDDDDDDDD EN SERIO QUE ME SONABA RARÍSIMO ESO DE "Eu son" xDDDDD,a ver si ahora...
Jo sóc de Bilbao, a penes es català i entenc fàcilment quan m'ho parlen a mi.
(penes, ejejejejejejejjej)
AY DIOS! QUE LE HE DADO AL GALLEGO! xDDDDDDDDD EN SERIO QUE ME SONABA RARÍSIMO ESO DE "Eu son" xDDDDD,a ver si ahora...
Jo sóc de Bilbao, a penes es català i entenc fàcilment quan m'ho parlen a mi.
(penes, ejejejejejejejjej)
xDDDDDDDDDDD
Hay un fallo en el verbo ser... sería: Jo sóc de Bilbao, a penes se català i l'entenc fàcilment quan mel parlen a mi.
Bueno, mejor que antes, aunque lógicamente se nota que es de un traductor.
Tornant al tema, ¿algú veu l' APM?
Suposo que si, perquè a la meva clase ho veu tothom.
La veritat es que es un programa molt bo, amb el que pots arribar a riure molt.
Tornant al tema, ¿algú veu l' APM?
Suposo que si, perquè a la meva clase ho veu tothom.
La veritat es que es un programa molt bo, amb el que pots arribar a riure molt.
No el veig sobint a la tele però si veig molts videos a YouTube, tant de l'APM com del Krackòvia i Polònia, son molt bons! (i això que no m'agrada gaire el futbol xD).