¡Advertencia!
Este tema no ha tenido respuestas en más de un mes. Recuerda que si deseas añadir una nueva debes cumplir con las normas de la web.

Bueno, mejor que antes, aunque lógicamente se nota que es de un traductor.

Tornant al tema, ¿algú veu l' APM?

Suposo que si, perquè a la meva clase ho veu tothom.

La veritat es que es un programa molt bo, amb el que pots arribar a riure molt.

:roto2:

Ho haveu vist? HO HAVEU VIST? LA MARE QUE ELS VA PARIIIR!  :roto2:

Bueno, mejor que antes, aunque lógicamente se nota que es de un traductor.

Tornant al tema, ¿algú veu l' APM?

Suposo que si, perquè a la meva clase ho veu tothom.

La veritat es que es un programa molt bo, amb el que pots arribar a riure molt.

:roto2:

Yo esque me desorino

Vaig fer una web per l'institut... http://raskaandpika.net/cole Edito: Hostia la vaig esborrar, despres la pujo
Dona error el link aquest.

¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻

Yo esque me desorino

Vaig fer una web per l'institut... http://raskaandpika.net/cole Edito: Hostia la vaig esborrar, despres la pujo

Dona error el link aquest.

programador de merda
Jo entenc una mica de català, perquè la meva família paterna era d'allà, però no ho parlo xD

Sí, és traductor Google

programador de merda

Sempre fa el contrari del que la gent vol
Jo sóc d'Andalusia, més exactament de Màlaga: $

¿Què? Jo també tinc dret xD

Ara el nou treball dels MOD's sera utilitzar el traductor google xD
Visca Valencia.

I llegint el primer missatge de Dani m'he convençut totalment de que el Valencià y el Català son molt diferents.

¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
Jo soc de Terrassa!

Pues yo soy de León y no entiendo ni papa.

Jo soc de Rubí.  ;D
APM rules XDD

Huy me dejao las gafas del serca....
XDDD

Y no confungeu que el Català y el Valencià es gairabé el mateix, només que el valencià cambieu paraules XD
I pronuncien diferent xD

Visca Valencia.

I llegint el primer missatge de Dani m'he convençut totalment de que el Valencià y el Català son molt diferents.

No tant, només canvien algunes cosetes, pero no hi ha gaire diferencia, al menys a mi no m'ho sembla.

Faig aquest tema perquè la gent que parli i entengui el català ho faci aquí.

En Valencià:
Faig aquest tema perquè la gent que parle i entenga el català ho faça açí.

Home, si que cambia, pero més o menys es pot entendre.

MURCIA Rules ;D

Que pinta això de MURCIA rules en un tema de parla català? Si vols, fes-te un tema de Mursia i per als murcians, pero aqui no molestis.

PD: Es spam.
Creo que lo malo de estos foros va a ser a la hora de moderar xd Porque ningun moderador entendemos el catalan y como vamos a saber si estaos incumpliendo las normas o no >:(
Tu calla que ets un moderador ximplet.

Jejejejejej

Per alguna cosa son els traductors, no Namule?  >:D

penis mamella mugró caca pedo  xDDD
Vulva Testicle Collons Rajoy