¡Advertencia!
Este tema no ha tenido respuestas en más de un mes. Recuerda que si deseas añadir una nueva debes cumplir con las normas de la web.
Perfííííííí un post per els catalans! Doncs jo de Tarragona =)
Podriem fer un mapa de catalunya així a lo gran amb el nom dels usuaris que son de catalunya y la comarca on viuen, per exemple didoner srtiria damunt del tarragonès... etc..
continuei la llista xD:
1.- didoner
2.-...
Podriem fer un mapa de catalunya així a lo gran amb el nom dels usuaris que son de catalunya y la comarca on viuen, per exemple didoner srtiria damunt del tarragonès... etc..
continuei la llista xD:
1.- didoner
2.-...
¿Al vostre institut celebreu els jocs florals?
Al meu si, i per cuart any he guanyat el primer premi de poesia en castellà.
Jejjejeeje
Jejjejeeje
¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
¿Al vostre institut celebreu els jocs florals?
Jejjejeeje
En el meu fem La Setmana Cultural, que es durant tota una setmana fer concursos, activitats... Y SENSE CLASE juju:
Això de la setmana cultural o feia jo però a primària.
Ara el que me s'assembla es el crédit de síntesi, que també es una semana sense fer gairebé res.
xD
Ara el que me s'assembla es el crédit de síntesi, que també es una semana sense fer gairebé res.
xD
¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
Però el crèdit de síntesi són com unes colònies xD
Doncs jo soc d'Andorra i abans de ahir vam vendre roses, per Sant Jordi, el col·legi va agafar 2500 a 4€ calcula un paston per el viatge de final de curs!!!
Això dels jocs florals no, però sí una tarda literària.
Apa dew!
Això dels jocs florals no, però sí una tarda literària.
Apa dew!
NO són iguals.
Català:
- Barceloní (El que equivocadament anomenem català, com si sols fora aquest)
- Gironenc
- Tarragoní
- Lleidetà
- Valencià septentrional
- Valencià apixat
- Valencià meridional
El Català té aquests dialectes. Aleshores podem dir que el Valencià és un dialecte del català, al igual que el Barceloní, etcètera. Però el Valencià i Barceloní no són iguals. Tenen les seues diferències, però la forma culta és igual, pràcticament.
25 🌍. Informático. Tecnología, ciencia, transporte, política, series, bandas sonoras y tartas. 👋
Yo soy de Valladolid y no entiendo una mierda de lo que estáis diciendo, jurs.
Algú estarà aquesta nit a plaça catalunya veient el barça?
Res res, que el Barceloní es el catalá que s'utilitza més. A veure qui es el guapo que di aige y no aiuguaXD
jo es parlar català, amb el traductor. això està bé traduït?
No, sería: ( creo que ahs intentado traducir esto ) Jo parlo catalá
jo es parlar català, amb el traductor. això està bé traduït?
meec! error.
sería: Jo se parlar català, amb el traductor. Això està ben traduït?
Res res, que el Barceloní es el catalá que s'utilitza més. A veure qui es el guapo que di aige y no aiuguaXD
Jo no dic "AIGA", jo dic aigua, que és com es diu xDDD AIGA es raro. xDDD
25 🌍. Informático. Tecnología, ciencia, transporte, política, series, bandas sonoras y tartas. 👋
He dicho que Aiga se dice en barcelona y alrededores :jum: jeje xd Cosas de la vida