¡Advertencia!
Este tema no ha tenido respuestas en más de un mes. Recuerda que si deseas añadir una nueva debes cumplir con las normas de la web.
¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
No sabia que Google tenia traductor per Català xd,
Amics i amigues, jo, el pop Pau, faig tornar a la vida aquest tema!
Amics i amigues, jo, el pop Pau, faig tornar a la vida aquest tema!
Et pases xdddddd.Tenim que fer algo per a que la gent parli per aquí..mmmmmm....Podem fer un concurs de aveure qui li tira més pedres a Eduardo Inda
me molesta ver hablar catalan porque yo entiendo y escribo valenciano y me matais pa entenderlo xddddd
me molesta ver hablar catalan porque yo entiendo y escribo valenciano y me matais pa entenderlo xddddd
Encomana el català
Bah, però el valencià i el català són força semblants... no?
La meva professora de Fisica i Química es valenciana i parla en valencià,i la entenc perfectament :P.
Valencià: és com denominem als dialectes del català que es parlen a una part de la Comunitat Valenciana. S'escriu exactament igual en tots els dialectes del Català, si ho fem de forma estàndar.
25 🌍. Informático. Tecnología, ciencia, transporte, política, series, bandas sonoras y tartas. 👋
Valencià: és com denominem als dialectes del català que es parlen a una part de la Comunitat Valenciana. S'escriu exactament igual en tots els dialectes del Català, si ho fem de forma estàndar.
Doncs això, aleshores són el mateix (o això he entés).
Encara que jo creia que el valencià era un altre idioma... o al menys crec que hi han valencians que així ho consideren, no?
Doncs això, aleshores són el mateix (o això he entés).
Encara que jo creia que el valencià era un altre idioma... o al menys crec que hi han valencians que així ho consideren, no?
Efectivament, són la mateixa llengua. El problema és que, per a començar, hi ha gent que anomena Català al Barceloní (dialecte del Català que es parla a la província de Barcelona), quan en realitat fins i tot l'Aragonés és un dialecte del Català. Per tant, ignoren com està estructurada la llengüa, i entre esta cosa i que hi ha molta gent a la Comunitat Valenciana que s'ha deixat influenciar pel PP i les seues guerres polítiques, tenim un problema cultural prou important.
És una llàstima que hi haja gent que creu defensar que el Valencià (el valencià són cinc dialectes, i el tracten com si es tractara d'un IDIOMA a banda) no és Català, sense saber ni què és el Valencià ni què és el Català.
Però qualsevol persona que tinga un mínim d'estudis (ESO, no parle de res més, només l'ESO) sabrà què és cada cosa.
25 🌍. Informático. Tecnología, ciencia, transporte, política, series, bandas sonoras y tartas. 👋
Holaa hahaha jo sóc de Sitges pero també visc a Bcn a Urgell (L1) haha
:o, quants catalans. xDDDDD Mira que bé.
Jo sóc de la província de Girona, Palafrugell concretament.
Jo sóc de la província de Girona, Palafrugell concretament.
I am the bone of my sword.
Jo ja ho vaig posar, pero jo sóc de Badalona. També visc a Santa Coloma de Gramenet.
Ets un retrasat