¡Advertencia!
Este tema no ha tenido respuestas en más de un mes. Recuerda que si deseas añadir una nueva debes cumplir con las normas de la web.
Como que no xdddd serás tu que no lo usas, pero yo a todas las personas que conozco de Barcelona y alrededores lo dicen ( inculuyendome a mi )
Pues yo aiga solo lo he escuchado ese curso que tenia una profesora de física valenciana, en Barcelona se dice aigua, no mientas.
xD
PD: Ara que m'hi fixo, per què he escrit la resposta en castellà?
:S
:roto2:
xD
PD: Ara que m'hi fixo, per què he escrit la resposta en castellà?
:S
¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
Y0 N0 HABL4R C4TAL4N
¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻
Jo no sabeit nah de parlar amb catalá pero tengo una canció que os va a gustar:
http://www.habbos.es/forum/index.php?topic=15331.msg211009;boardseen#new
La segunda canción de Youtube. Es en Catalán. Comentad en ese post porfa
http://www.habbos.es/forum/index.php?topic=15331.msg211009;boardseen#new
La segunda canción de Youtube. Es en Catalán. Comentad en ese post porfa
yo tambe soc de barcelona vilassar de mar
El Valencià servix per a parlar-lo ací també? xD
dons io soc de girona i em passu mig any a el port de la selva, al costat de Llançà
el valencià també serveix... no?
Si, perquè s'assemblen bastant.
¿Santa Coloma de Gramanet? Que LOL, jo soc de Badalona, més concretament del sud.
Parlo Català, sòc Català peró el meu Català es pessím ¿Dacor'd?
97 / BCN
Propongo hacer un juego para reanimar un poco el tema, traducir frases del castellano al catalán
Empezamos con la clásica: Bajo la cama tiene la mano Maria :juju:
Empezamos con la clásica: Bajo la cama tiene la mano Maria :juju:
Bajot at camat titenet la maxnot Mariat.
Que va, algo así es. (PERDÓN, NO PUDE EVITARLO XD)
Que va, algo así es. (PERDÓN, NO PUDE EVITARLO XD)
Amo tú avatar XDDDDD me meooo
Si, perquè s'assemblen bastant.
Crec que es necessari reviure aquest tema, ja que hi ha mols catalans al fòrum i penso que aquest tema ens representa, però.. Com el podríem reviure?
Revivim això una miqueta home, que catalans hi han bastants aquí.
xD
xD
Hola.
Jo també sóc català, concretament del Girones.
Vinga nois, hem de trobar solució per reviure aquest tema, hi ha molts catalans al forum.
Proposo fer el joc de traducció de paraules del castellà al català, com han fet anteriorment.
Jo també sóc català, concretament del Girones.
Vinga nois, hem de trobar solució per reviure aquest tema, hi ha molts catalans al forum.
Proposo fer el joc de traducció de paraules del castellà al català, com han fet anteriorment.