¡Advertencia!
Este tema no ha tenido respuestas en más de un mes. Recuerda que si deseas añadir una nueva debes cumplir con las normas de la web.
Si ya vi, jejej, una ultima pregunta, cada ves que me matan, pierdo todo lo que he recolectado, no hay forma de guardarlo en algun lugar :l?

Políticamente irresistible.
Los objetos se dispersan unos pocos bloques por el lugar en el que te matan

¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻

Yo es que estoy empezando y tal... ¿después de pasar algunas noches bien refugiado, más o menos qué habría que hacer?  :roto2: :roto2:
Lo que yo hago es mejorar mi base, experimentar con redstone, sobrevivir y algunas construcciones a parte... pero como es un sandbox queda en ti qué hacer

Aunque se queda algo corto en el Singleplayer. Multiplayer es una cosa distinta, lo de construir/pegarte/robar y ser robado/esconderte con otras personas le da mucho más juego


Terraria está disponible en Steam, y es más barato que Minecraft. Para aquellos que no puedan pagar 5 dolares más o tengan justo 10, viene bien :roto2:
http://store.steampowered.com/app/105600/

puppet on a string

A todos: habrá una nueva dimensión, contraria al Nether, llamada Skylands.

More info:
http://www.mediavida.com/foro/111/nueva-dimension-skyland-416736

También se supone que la v1.6 llegará la próxima semana :B

En Minecraft forums no habían hecho una propuesta de una dimensión así? xd

Cejota, el bigbrother es bastante útil, te dice quién puso tal bloque en un lugar, quién destruyo etc.
Sería útil por ej; para ver quién fue el griffer que rompió el mundo que comentó pablo.

En Minecraft forums no habían hecho una propuesta de una dimensión así? xd

Sí, y o la sacó de ahí o se puso a pensar mientras jugaba el Portal 2 xd

puppet on a string
Minecraft sigue en Fase Desarollo Version BETA 1.6 sin duda es mejor te aparecen tipos de mobs y los hombres cerdos te aparecen en el infierno

¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻

Minecraft sigue en Fase Desarollo Version BETA 1.6 sin duda es mejor te aparecen tipos de mobs y los hombres cerdos te aparecen en el infierno
El primer iluminao tardaba en aparecer...

puppet on a string

Cejota, el bigbrother es bastante útil, te dice quién puso tal bloque en un lugar, quién destruyo etc.

Me lo apunto.

Me lo apunto.


hoyga, ahora que usted esta ¿Puedes poner el server ON?

Soy un jodido cabrón. De la época de los chupipandis. Pon un miarma en tu vida, pisha. Antiguo Moderador
@<a
+">http://notch.tumblr.com/post/5775170768/the-changelist-for-1-6]+ Added Nether support to multiplayer
+ Added craftable maps
+ Added hatches
+ Added tall grass in some biomes
+ Mushrooms now spreads (very) slowly
+ Added server property view-distance. Sets the radius of terrain updates (in chunks) to send to the players. Range 3-15, default 10.

* Itís no longer possible to build solid blocks on the top layer of the maps (sorry!)
* Players stuck in walls will slide towards the nearest gap if there is one
* Made booster tracks speedier
* Severely nerfed fire so it spread slower, and doesnít spread infinitely
* Seeds are now found in tall grass, using a hoe on the ground no longer works
* Blocks destroyed by other players in multiplayer now shows the breaking block particle effect
* Activated dispensers make sounds and trigger particles in multiplayer
* Doors make sound for other players in multiplayer
* The record player now supports more than 15 different songs

* Fixed running out of memory corrupting the current level
* Fixed the side textures of grass getting extra dark when mining them
* Fixed anaglyph 3d rendering mode having severe visual bugs
* Fixed the crash screen vanishing immediately
* Fixed not being able to target blocks when at x or z pos 1000
* Fixed the achievements screen messing up the sky color
* Fixed saving while sneaking dropping the player through the ground
* Fixed a system clock change messing up the game speed
* Fixed rain sounds not playing with fast graphics enabled
* Fixed hair and cloaks being rendered in the wrong locations on sneaking players
* Fixed the attack/swing animation not being applied to the armor layer
* Fixed player rotation not being loaded correctly when loading a saved game
* Fixed arrow physics, making them not get stuck midair when you open a door
* Fixed arrows hitting reeds, portals, and other non-solid blocks
* Fixed keybindings not getting saved properly under certain conditions
* Fixed the player not being able to sneak off lowered blocks like cacti
* Fixed a bug where the player could mine without swinging their arm
* Fixed boats placed on snow being placed too far up
* Fixed submerged boats rising very very fast
* Fixed sand dropping onto boats getting stuck in a falling animation
* Fixed a game crash when riding a vehicle or animal into the nether
* Fixed falling while riding not dealing damage to the rider
* Fixed buttons and levers too close to the player being impossible to use
* Fixed dispensers shooting through walls
* Fixed fire hurting through wall corners
* Fixed entities reaching water through wall corners
* Fixed placing doors next to cacti creating half-doors
* Fixed buttons and levers being placeable on leaves in “fast graphics” mode
* Fixed furnaces and dispensers not dropping their contents when destroyed
* Fixed dispensers biasing later slots
* Fixed farmland taking too long to dig
* Fixed tilling below some blocks being possible
* Fixed tilling the underside of blocks somehow working
* Fixed fences and stairs sometimes becoming invisible
* Fixed walking on top of fences not producing step sounds
* Fixed fire sometimes existing mid-air as an invisible block of pain
* Fixed fences and wooden stairs not being flammable
* Fixed fire effect on burning entities sometimes getting rendered in the wrong location
* Fixed fishing rod rendering being a bit lacking
* Fixed fishing rods being stackable
* Fixed mining glass hiding the clouds behind the glass
* Fixed rain falling through liquids
* Fixed items in glass blocks not getting ejected properly
* Fixed water interacting strangely with glass
* Fixed glass not blocking rain sound
* Fixed fences and signs preventing grass from growing
* Fixed rain and snow being incorrectly lit
* Fixed grass staying alive below stair blocks
* Fixed the achievement screen not pausing the game
* Fixed some screens breaking the sky tint color
* Fixed fullscreen mode switching causing mouse issues and screen closes
* Fixed chat messages surviving through game switches
* Fixed ice so it regenerates regardless of whether itís snowing or not
* Fixed rain falling too slowly
* Fixed levers being placeable on weird locations
* Fixed floor levers sometimes not delivering a signal downwards
* Fixed floor levers sometimes not being removed when the floor is removed
* Fixed rail tiles sometimes not properly connecting to a new neighbor
* Fixed minecarts next to each other causing extreme velocities (sorry!)
* Fixed wolves not following their owner if the name has different caps
* Fixed creepers retaining charge level when they canít see their target
* Fixed dying in the nether spawning new portals
* “Fixed” beds in the nether
* Fixed inventory acting weird when portaling by making the portal close all screens
* Fixed wooden pressure plates being mined with pickaxes
* Fixed redstone repeaters having the wrong particles
* Fixed saplings being plantable through snow onto non-grass blocks
* Fixed ore density varying per quadrant from the center of the world
* Fixed dispenser graphics being one pixel off. ONE PIXEL!!!
* Fixed mushrooms spawning everywhere during nights
* Fixed animals only spawning near light during the night
* Fixed the multiplayer join screen input field being too short
* Fixed IPv6 addresses being parsed wrongly. To connect to a specific port in IPv6, use the format [1234:567::1]:25565
* Fixed network packets being sent unbuffered, causing huge amounts of packets being sent
* Fixed entity positions going out of synch sometimes. They get re-synched every 20 seconds now.
* Fixed inventory icons not animating after being picked up in multiplayer
* Fixed mushroom soup not leaving a bowl in multiplayer
* Fixed entities above the map height limit becoming invisible
* Fixed healing not flashing the health bar in multiplayer
* Fixed arrows being animated really strangely in multiplayer
* Fixed arrows triggering too many entity move updates in multiplayer
* Fixed the compass not pointing at the spawn location in multiplayer
* Fixed fires being impossible to put out in multiplayer
* Fixed record players spawning client-side fake records in multiplayer
* Fixed records not playing for other players in multiplayer
* Fixed players spawning in the wrong location and quickly lerping to the correct location
* Fixed monsters not being visible for players with their difficulty set to peaceful
* Fixed pigs getting hit by lightning in multiplayer spawning client-side zombie pigmen
* Fixed loads of exploding tnt generating way too many particles, possibly crashing the client
* Fixed bonemeal use in multiplayer sometimes spawning fake client-side trees
* Fixed saplings sometimes spawning trees client-side in multiplayer
* Fixed weather sometimes changing client-side in multiplayer
* Fixed grasscolor.png and foliagecolor.png not being read from texture packs
* Fixed stats getting saved to different files in offline mode if the caps in the player name differ from the true spelling


BUF, ya con los mapas me conformaba, pero taaantos bugs arreglados... increible

puppet on a string
¿Pero ha salido ya?

¿Pero ha salido ya?


Tío lo pone en el link, saldrá esta semana.
Lo siento, no toso somos entes que lo saben todo sobre minecraft, y tenemos que preguntar. Sé que algunos no lo comprenden, pero lo necesitamos.
Eso de los hatches (trampillas, puertas secretas...) está genial, ya quiero que salga!

Según Notch, si no es mañana será el jueves que salga la versión

puppet on a string
Me encanto lo de los mapas y la hierva alta, aquí una imagen.



Estoy impaciente por que lleguen la hatches :S

Aragonés amante de la montaña y la tecnología. Ingeniero informático, game master y redactor tecnológico. #Team4DDM
Holo Boy no me llames iluminao llamame el pelota como (Kyle de Fanboy & Chum Chum) Atentamente, Alvaro-BAN

¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻

Políticamente irresistible.
No ha salido la 1.6

Aragonés amante de la montaña y la tecnología. Ingeniero informático, game master y redactor tecnológico. #Team4DDM
Mira la Versión 1.6 llegara el 10/11/11 en noviembre a veces tarda en llegar la version BETA 1.6 así que preparate para jugar la última versión es la 1.6 y date cuenta que aparecerán los mismos enemigos y los gráficos cuando termine la BETA te costara 20€ en compralo si lo quieres tener debes esperar a menos 6 meses Para el lanzamiento esta en ingles algunos usuarios se lo poner subitulados en español las texturas y mods y el pack y los nombres de los objetos Atentamente, Alvaro-BAN

¡Soy el fantasma de Habtium! Me dedico a reemplazar aquellas cuentas que han sido eliminadas. 👻

Mira la Versión 1.6 llegara el 10/11/11 en noviembre a veces tarda en llegar la version BETA 1.6 así que preparate para jugar la última versión es la 1.6 y date cuenta que aparecerán los mismos enemigos y los gráficos cuando termine la BETA te costara 20€ en compralo si lo quieres tener debes esperar a menos 6 meses Para el lanzamiento esta en ingles algunos usuarios se lo poner subitulados en español las texturas y mods y el pack y los nombres de los objetos Atentamente, Alvaro-BAN


No te has entendido ni tu. La versión BETA 1.6 saldrá o hoy o mañana, lee post más arriba y no publique cosas sacadas de copy&paste

Aragonés amante de la montaña y la tecnología. Ingeniero informático, game master y redactor tecnológico. #Team4DDM